środa, 22 kwietnia 2015

Cześć jestem Astriś ;)

Witajcie może najpierw się wam przedstawię i opowiem coś o sobie. Jestem Astriś ( Paulina) pisze pasty na Pasta Wiki oraz czytam Creepypasty na Creepypasta Wiki xD Na tej pierwszej wiki jestem administratorką. Od niedawna bo dopiero od 8 dni :) Moje życie raz jest fajne raz do dupy...czasem śmiesznie czasem nudno. Co poradzić ? Otóż nic żyje się dalej ;) No to teraz kilka faktów o mnie :
- Szalona, zwariowana i trochę dziwna
- Często słucham polskich coverów np. od Agadio :3 sama też często śpiewam
- Lubie rysować
- Uwielbiam spacerować po lesie
- Mam przyjaciół poznanych w internecie i dobrze mi z tym :D
- Nie lubie szkolnej zapiekanki z kartofli ( sama nwm po co to pisze moja logika wkracza do akcji xD)
-  Często jestem sarkastyczna albo wredna xD
- Ciężko mnie zrozumieć
- Nienawidzę lekcji BASENU !!!
- Dużo czytam ( ostatnio Więźnia Labiryntu) 
Co ja więcej mogę o sobie pisać ? Chyba nic ;) w następnym poście opowiem wam o moich przyjaciołach :D Zabiorę sie także za pisanie bloga z opowiadaniem :) 

1 komentarz:

  1. Kolejny blog :D Jeszcze troche i cała paczka będzie miała blogi :D

    OdpowiedzUsuń