poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Cześć tu ja Astriś...jeśli nie chcecie czytać jakichś wyżaleń to lepiej nawet nie zaczynajcie tego czytać. A więc dzisiaj mam zły humor chodzi o osoby ze szkoły mam ich dość. Każdy zrobi wszystko po to żeby ktoś zwrócił na nich uwagę żałosne.  Niestety tego się nie da zmienić. Albo ci dokuczają żeby się popisać albo cię biją....czasem nawet opowiadają na twój temat kawały a ty myślisz że to tylko niewinne żarty. ,, Ten świat jest szalony tu umierają anioły'' Mam dość życia mam dość wszystkiego... Gdyby nie moi przyjaciele poznani przez internet już od kilku tygodni by mnie tu nie było. Podcięłabym sobie żyły. Ale dzięki nim wciąż tu jestem to dzięki nim zrozumiałam że nie trzeba mieć odwagi by podciąć sobie żyły albo się powiesić..odwagę trzeba mieć by dalej walczyć..żyć i nie poddawać się. Dziękuje wam za to że zawsze jesteście przy mnie i mnie pocieszacie. Nie ważne jak jest źle wy zawsze mnie pocieszycie. Zanim was poznałam cięłam się..ale teraz próbuje z tym skończyć. Dziękuje im za wszystko..nie raz mi dokuczano..a oni mnie pocieszali mówili że będzie dobrze..tak jak teraz. Dziękuje wam z całego serca kocham was :* Bez was nie dałabym rady. A teraz kolejny powód dla którego mam dość...wywyższanie się to ze ktoś dostanie 2 z matmy nie znaczy że jest gorszy od innych. Jedni są dobrzy z Polaka jedni z matmy... Tak samo ci (sorry za słownictwo) popierdoleni nauczyciele mówią że każdy jest równy jednak mają swoich pupili których traktują lepiej. Mam tego dość nienawidzę ludzi... ,, Kiedyś wszyscy będziemy na tym samym poziomie trzy metry pod ziemią'' Ludzie są koszmarni nie raz wstydzę się że należę do tej rasy potocznie nazywaną ludzką..wolałabym już być jakimś szczurem. Mam dość życia dlaczego nie mogę umrzeć ? Nie rozumiem ludzi którzy myślą że świat jest piękny i kolorowy. Po prostu tego nie rozumiem....


Możecie mnie uznać za jakąś durną małolate która się wyżala i przekłada swoje myśli na bloga,ale mam to gdzieś bo taka jest prawda. Życie nigdy nie było i nie będzie kolorowe.











2 komentarze:

  1. Kurde..aż odłożyłam nóż,to mnie do łez wzruszyło aż łzy zaczeły zalewać mi oczy i żech nic nie widziałą dlatego odłożyłam go.Pamiętaj my zawsze przy tobie bedziemy i będziemy cie wspierać,choćby mnie gwałciciel czkawki złapał to i tak bd cie wspierać.Sama już sie tne bo mam durne życie ale wy i Doris z pati mnie przytrzymujecie.Dziekuje wam też i jeff dawaj jakieś foty do przerobu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno wzruszyłaś mnie do łez. Gosiełek ma racje.

    OdpowiedzUsuń